UBT group

UBT group

Saturday, August 31, 2013

SALAM MERDEKA MALAYSIAKU

SIARAN MEDIA ALTERNATIF SEMPENA HARI KEMERDEKAAN KE 56

Kita sudah 56tahun merdeka dari penjajah. Walaupun kita sudah lama merdeka dan pelbagai kemajuan telah dicapai muncul lah puak puak bodoh ingin merekacipta bendera berbentuk singapore tu....hmmmmm aku paling x suke dkt negara kita adalah politik yang terlampau taksub....baik pembangkang, baik kerajaan....jadi dengan ini saya menyeru kepada semua peminat bas agar BIJAK didalam berpolitik...senang cerita perkara yang betul kita sokong yang xbetul kita jgn sokong....mudah....

Walau apapun saya bangga berada di malaysia...saya sudah berjaya mencapai cita cita saya dan berharap generasi seterusnya menggarap masa depan negara kita yng tercinta....

Engr. Noor Aiman
1.9.2013
PEMILIK BLOG PEMINAT BAS AIMAN

No comments:

Post a Comment