UBT group

UBT group

Sunday, April 25, 2010

JalaN-JalAn MelAkA Balik HAri














Hello all,

Harini aku g jenjalan kat melaka dalam masa sehari. Aku travel naek bas:

KL-Melaka (TRANSNASIONAL CLUB CLASS 1.30pm)
Melaka-KL (NICE ++ 7.30pm)


Yang aku excited adalah naek bas Nice. Biasa aku naik bas ni untuk urusan kerja jer. setahu aku bas nice ni pegi jauh2 mcm Johor/Singapore/Penang/Kuantan. Tapi Melaka KL pon die layan.. Bagus lah selesa dengan layanan Executive, Sila lah try yep tuan2 dan puan2. walaupun mahal tapi berbaloi. Komen Kat Nice Eksp plak, Sila lah update korang nyer laluan terkini dalam website...website cantik tap tak update.. pelahh.


P/S: kat Kl aku naik kat bukit Jalil..Panas dan rimas.... tapi sempat gak capture gambar2 bas lain..hehehheh)


Kite Enjoyyyy..

PeminAt BaS

Engr. Aiman

No comments:

Post a Comment